طراحی سایت اصفهان
نوشته شده توسط : saleh

طراحی سایت اصفهان

چه چیزی مشترک در طراحی وب و طراحی UX است؟

عنوان شغلی "طراح وب" تعاریف زیادی دارد ، و در واقع ، آنچه یک طراح وب انجام می دهد تا حد زیادی به آنچه مشتری یا پروژه نیاز دارد بستگی دارد. برخی از طراحان وب به سادگی طرح های بصری و / یا نمونه های اولیه تعاملی با وفاداری بالا را برای وب سایت ایجاد می کنند و کدگذاری وب سایت را به توسعه دهندگان جلویی و عقب می سپارند. با این وجود اکثر طراحان وب با طراحی و توسعه (front-end) وب سایت درگیر می شوند. برخی از طراحان وب حتی به عنوان بخشی از مشاغل خود به طور منظم کاربر را مورد آزمایش و آزمایش قرار می دهند (و اگر یکی از آنها باشید ، از قبل تقریباً برای یک کار در طراحی UX آماده هستید).

طراحی سایت در اصفهان

اما مهم نیست که شغل شما به عنوان یک طراح وب شامل چه مواردی می شود ، در اینجا برخی از جنبه های طراحی وب وجود دارد که در طراحی UX نیز یافت می شود.

حل مسئله

طراحان وب به دنبال حل مشکلات مشتریان خود هستند. طراحان UX به دنبال حل مشکلات کاربران خود هستند. طراحان وب با یک فرایند حل مسئله کار می کنند: ابتدا آنها به مشکلات مشتری خود پی می برند ، سپس یک راه حل وب برای آنها طراحی می کنند و سپس قبل از انتشار وب سایت اقدام به توسعه و آزمایش می کنند. و پس از راه اندازی وب سایت ، طراحان وب اغلب درگیر آزمایش بیشتر سایت ، جمع آوری بازخورد از کاربران و سپس تکرار طراحی هستند.

طراحی سایت با وردپرس اصفهان

این فرایند حل مسئله تکراری مانند فرآیند طراحی UX است (در تصویر زیر نشان داده شده است). طراحان UX با تحقیقات کاربر شروع می کنند. شناختن کاربران بالقوه یک محصول و دانستن مشکلات آنها ، چگونگی حل آنها و چگونگی ایجاد تمایل به کاربران و یا نیاز به آن راه حل ضروری است. تحقیقات کاربر اغلب از طریق مصاحبه با کاربر ، مشاهدات ، مطالعات دموگرافیک ، تهیه پیش نویس داستان ها و شخصیت ها و غیره انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

طراحی سایت اصفهان

پس از آن ، طراحان UX یک راه حل طراحی می کنند که نیازهای اصلی کاربر را برطرف می کند و اغلب نمونه اولیه را برای تست اعتبار آن به کاربران برمی گردانند. یا قابلیت استفاده پس از راه اندازی محصول ، طراحان UX بازخورد بیشتری از کاربر را جمع آوری می کنند ، که به دور جدیدی از تحقیقات مربوط به کاربر منتقل می شود و بدین ترتیب روند کار را دوباره آغاز می کنند.

طراحی سایت در اصفهان

اگر قبلاً به عنوان بخشی از شغل طراح وب خود ، در مورد کاربر تحقیق کرده باشید ، هنگام تغییر طرح UX ، این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. در غیر این صورت ، نگران نباشید - فرصتهای زیادی برای یادگیری بهترین روشهای انجام تحقیقات در مورد کاربر خواهید داشت (برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید).

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

از دیگر خدمات مرتبط با طراحی سایت با وردپرس اصفهان ، سئو اصفهان می باشد. برای مشاهده سئو سایت اصفهان کلیک کنید.

طراحی سایت اصفهان





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: